بازدید 41572
سه هزار و دویست‌ و یازدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

طائب: روزی می‌رسد که ما در پلتفرم‌ها مشخص می‌کنیم عکس چه کسی منتشر شود /امام جمعه کرج: در فضای مجازی بیشترین شهید و اسیر را داریم / احمد خاتمی: از قاطعیت قوه قضائیه تشکر می‌کنیم که اولین اغتشاشگر را به حکم قانون پای چوبه دار فرستاد / زاکانی: آمریکا عنوان کرد که ایران بدیل و جایگزین ماست / علم‌الهدی: زنانی که عمدا کشف حجاب می‌کنند با شبکه‌های معاند ارتباط دارند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تایید مرگ یک دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی در اثر خودکشی / کنایه رئیس سازمان محیط زیست به زاکانی درباره گاز متان آرادکوه /چه تعداد سینماگر به جشنواره سینما حقیقت نرفتند؟ / مردم به تعمیرات لوازم خانگی هم روی نیاوردند! ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۵۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲ 09 December 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

مولوی عبدالواحد ریگی ترور شد
شورای تامین سیستان و بلوچستان در خصوص شهادت مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین(ع) شهرستان خاش بیانیه‌ای صادر کرد. در بیانیه شورای تامین سیستان و بلوچستان آمده است: براساس گزارشات اولیه، مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین(ع) شهرستان خاش از مولوی‌های شاخص منطقه و استان سیستان و بلوچستان توسط افراد ناشناس ظهر روز پنجشنبه ربوده و به شهادت رسیده است. این بیانیه می‌افزاید: گزارش‌های تکمیلی پس از بررسی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید.

امام جمعه شیراز: در مساله زن از اروپا و آمریکا مطالبه داریم
دژکام امام جمعه شیراز گفت: ما به فرموده رهبر معظم انقلاب در مساله زن از اروپا و آمریکا مطالبه داریم که چرا شان حضرت مریم (س) را اینقدر کوچک کرده اید، فریاد پیروان قرآن بر سر تمام کسانی که ارزش‌های انجیل و تورات را نادیده گرفته اند، آن است که برگردید و بیدار شوید، اسلام برای یک بانوی مسلمان ارزش و عظمت در پرتو حجاب و حیا و عفت آفریده است.

زاکانی: آمریکا عنوان کرد که ایران بدیل و جایگزین ماست
شهردار تهران گفت: سند راهبرد امنیت ملی آمریکا که چند ماه پیش منتشر شد، به صراحت از چین، روسیه و ایران به عنوان رقیب، تهدید و بدیل یاد می‌کند. وی افزود: آنجا به صراحت عنوان می‌کند چین رقیب، روسیه تهدید و ایران بدیل و جایگزین ماست.

پیشنهاد رئیس کل بانک مرکزی به افرادی که از نوسانات نرخ ارز نگران هستند
صالح‌آبادی با بیان اینکه نیازهای خدماتی مختلفی که بعضا ممکن بود ارزی به آن‌ها تعلق نگیرد، در کارگروه ها شناسایی شده تا ارز مورد نیازشان را به نحو مقتضی تامین کنیم، ادامه داد: در بانک مرکزی تمام تلاش خود را می‌کنیم که نیازهای بخش‌های مختلف چه واردکنندگان و چه نیازهای خدماتی را تامین کنیم. رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: برای افرادی که از نوسانات نرخ ارز نگران هستند، ابزار گواهی ارزی معرفی شد که اکنون در شعب بانک ملی افرادی که نگران نرخ ارز هستند، می توانند دارایی خود را پوشش ریسک دهند. وی در پاسخ به این پرسش که آیا نرخ ارز در روزهای آینده کاهش می یابد، گفت: ما تمام تلاشمان را برای مدیریت بازار ارز انجام می‌دهیم.

زمان واریز مرحله نخست سود سهام عدالت
حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی به جزئیات پرداخت سود سهام عدالت اشاره کرد و اظهار داشت: امسال مجموع سود سهام عدالت به بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان رسیده است، در حالی که این رقم سال گذشته حدود ۲۹ هزار میلیارد تومان بود. وی خاطرنشان کرد: وجود چنین ارقامی نشان دهنده افزایش دو برابری سود سهام عدالت نسبت به سال گذشته است. قربان زاده ادامه داد: با مطرح شدن این موضوع در شورای عالی بورس و نیز تاکید وزیر اقتصاد، قرار بر این است تا سود سهام عدالت در دو نوبت واریز شود که امیدواریم نوبت نخست آن تا اواسط دی ماه و نوبت دیگر تا پایان سال انجام شود. پیشتر گفته شده بود مرحله سود سهام عدالت تا پایان آذر ماه به حساب سهامداران واریز خواهد شد.

یارانه نقدی هیچ استانی قطع نمی‌شود
مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان با بیان این که طرح کالابرگ الکترونیکی اختیاری است، گفت: یارانه نقدی هیچ استانی قطع نمی‌شود. دولت به‌منظور تقویت سلامت غذایی خانوارها این امکان را برای آن‌ها ایجاد می‌کند که به‌ اعتبار یارانه بتوانند یک ماه زودتر کالاهای اساسی را خریداری کنند. وی افزود: طرح کالابرگ الکترونیک در حال پیاده‌سازی مقدمات اجرا در استان هرمزگان است. این امکان برای تمام جامعه یارانه‌بگیر هرمزگان پس از اطلاع‌رسانی از سوی رسانه‌های کشوری و استانی فعال خواهد شد و نیاز به هیچ اقدامی نیست.

انتقاد «فارس» از مرفه‌نشینانی که یارانه گاز دریافت می کنند
خبرگزاری فارس در گزارشی نوشت: طبق گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، توزیع مشترکان پرمصرف تهرانی که در پله‌های ۸ تا ۱۲ مصرف گاز هستند، نشان می‌دهد که ۸۸.۸۳ درصد از آنها در مناطق گران و مرفه شمالی تهران ساکن هستند. حال هر چند اقدام دولت یک گام رو به جلو بوده، پرسش اساسی این است که چرا مرفه‌نشینان همچنان باید معادل ۸۳ درصد گازبها را یارانه دریافت کنند؟ سال گذشته دولت سیزدهم بعد از شش سال، تعرفه گاز خانگی را با تمرکز بر پرمصرف‌ها اصلاح کرد و امسال دوباره اصلاح قیمت‌ها صورت گرفته است. اما بررسی شاخص‌ها نشان می‌دهد که همچنان تا نقطه مطلوب برای برقراری عدالت در پرداخت یارانه‌ها فاصله زیادی است و این روند اصلاح نباید متوقف شود.

واکنش امریکا به اعدام محسن شکاری
در پی اجرای حکم محسن شکاری، یکی از افراد بازداشت شده در جریان ناآرامی‌های اخیر، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در صفحه توییترش در این باره نوشت: اعدام محسن شکاری برای ما تکان‌دهنده بود. پیام ما به حاکمیت ایران واضح است: به این سرکوب بی‌رحمانه پایان دهید. ما به پاسخگو کردن رژیم ایران ادامه خواهیم داد. علاوه بر این، رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در پیامی توییتری مدعی شد: اعدام محسن شکاری پس از محاکمه‌ ساختگی، پیشروی در تلاش‌های این رژیم برای سرکوب عقاید مخالف است. ما به همکاری و هماهنگی با متحدان شرکایمان برای مقابله با نقض حقوق بشر توسط ایران ادامه خواهیم داد. جیک سالوان، مشاور امنیت ملی آمریکا نیز در این باره در صفحه توییترش نوشت: اعدام غیرعادلانه و بی‌رحمانه محسن شکاری تلاشی برای ترساندن مردم شجاع ایران است. با خانواده او ابراز هم‌دردی می‌کنیم. ما رژیم ایران را به خاطر خشونت بی‌رحمانه‌ای که علیه مردم خودش به کار می‌بندد، پاسخگو می‌کنیم. جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز در این باره در صفحه توییترش نوشت: از اعدام محسن شکاری در شوک هستیم که اولین مورد مرتبط با اعتراضات در ایران بود. ما با وزرای اتحادیه اروپا در شورای روابط خارجی در این باره بحث خواهیم کرد.

دادگاه عالی بلژیک معاهده مبادله زندانی با ایران را معلق کرد
دادگاه عالی بلژیک معاهده بحث برانگیز تبادل زندانیان را به حالت تعلیق درآورده است که به دیپلمات کشورمان «اسدالله اسدی» اجازه می‌داد به ایران بازگردانده شود. رسانه‌های بلژیک پنجشنبه شب به نقل از دادگاه عالی این کشور گزارش دادند که این دادگاه معاهده بحث برانگیز تبادل زندانیان را به حالت تعلیق درآورده است. این معاهده به «اسدالله اسدی»، دیپلمات کشورمان که بنا به اتهام‌های واهی در بلژیک در زندان به سر می‌برد، اجازه می‌داد به تهران بازگردانده شود. پس از تعلیق این معاهده، دادگاه قانون اساسی بلژیک باید در مورد لغو این معاهده طی سه ماه تصمیم نهایی را بگیرد.

طائب: روزی می‌رسد که ما در پلتفرم‌ها مشخص می‌کنیم عکس چه کسی منتشر شود و چه کسی منتشر نشود
حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه می گوید: روزی می‌رسد، ما در پلتفرم‌ها مشخص می‌کنیم عکس چه کسی منتشر شود و چه کسی منتشر نشود.

نماینده سقز: طرح جدیدی برای حجاب و عفاف در دستورکار نیست
بهزاد رحیمی، نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر حسین جلالی، نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، مبنی بر اینکه طرح عفاف و حجاب از دو هفته آینده اجرا خواهد شد، گفت: این نماینده خارج از مجلس شورای اسلامی و در شهر قم اظهارنظری درباره طرح حجاب و عفاف داشته است. بهزاد رحیمی، نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر حسین جلالی، نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه طرح عفاف و حجاب از دو هفته آینده اجرا خواهد شد، گفت: این نماینده خارج از مجلس شورای اسلامی و در شهر قم اظهارنظری درباره طرح حجاب و عفاف داشته است. وی بیان کرد: نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی درباره طرح حجاب و عفاف اظهارنظر شخصی خود را مطرح کرده است. نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درباره این موضوع در صحن مجلس شورای اسلامی و در کمیسیون‌های تخصصی صحبتی نشده است. اصلاً نیازی هم به این کار نیست و مجلس شورای اسلامی در این شرایط وارد این قضایا نخواهد شد.

امام جمعه کرج: امروز دفاع مقدس در فضای مجازی است؛ بیشترین شهید و اسیر را در این فضا داریم
امام جمعه کرج با بیان اینکه همیشه در معرض حملات سایبری دشمنان برای ضربه زدن به مردم و انقلاب قرار داریم گفت: همانطور که هموطنانی توانسته‌اند موشک بسازند و حوزه نظامی را به موفقیت برسانند، عده‌ای هم باید در حوزه فضای مجازی قدرتمند عمل کنند. آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ۱۸ آذرماه کرج با بیان اینکه ایران قوی باید در فضای مجازی ظاهر شود، گفت: امروز دفاع مقدس در فضای مجازی است و بیشترین شهید، تلفات و اسیر را در این فضا داریم، زیرا شیطان مدیریت آن را بر عهده دارد. حسینی همدانی گفت: فضای مجازی به خط تهاجمی دشمن تبدیل شده است که در آن با استفاده از تجهیزات با کمک برخی افراد مانند ورزشکاران و بازیگران شبانه روزی علیه ما عملیات می کنند تا ذهن و عقاید مردم را تحت کنترل دربیاورند، آن را تغییر دهند و مقاصد خودشان را پیش بگیرند.

احمد خاتمی: از قاطعیت قوه قضائیه تشکر می‌کنیم که در همین روز‌ها اولین اغتشاشگر را به حکم قانون پای چوبه دار فرستاد
سید احمد خاتمی با بیان اینکه نباید اقتدار نظام ملعبه دست عده ای اغتشاشگر قرار بگیرد، گفت: اغتشاشگران از تهدید گرفته تا ناامن کردن فضا برای خانم های چادری و عمامه پرانی پیش رفتند و اگر حضور مردم و قاطعیت قوه قضائیه نبود این پیروان رضاخان و داعش دست به هر جنایتی می زدند. عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور ادامه داد: ما تشکر می کنیم از قاطعیت قوه قضائیه که در همین روزها اولین اغتشاشگر را به حکم قانون پای چوبه دار فرستاد تا بدانند قانون در این کشور حکمفرماست. خاتمی اظهار کرد: اغتشاشگران می خواستند به اقتدار پلیس تعرض کنند و برخی بسیجیان عزیز را شکنجه کردند و به شهادت رساندند؛ همه هدف اینها این ها از بین بردن اقتدار نظام بود. وی خاطرنشان کرد: ساکتین توجه داشته باشند به فضل خدا انقلاب در قله خواهد ماند و ایران، هرگز سوریه و افغانستان نخواهد شد.

علم‌الهدی: زنانی که عمدا کشف حجاب می‌کنند با شبکه‌های معاند ارتباط دارند
سید احمد علم‌الهدی با تاکید بر ضرورت برخورد با هنجارشکنان و عاملان کشف حجاب سازمان‌یافته اظهار کرد: به من اطلاع داده‌اند زنان بدحجابی که در خیابان عمدی کشف حجاب می‌کنند، نه یک مساله فردی بلکه یک شبکه به هم پیوسته اند که مستقیم با شبکه‌های معاند و گروهک‌های نفاق ارتباط دارند. این زن، شخصیتی نیست که بگوییم، انفرادی تصمیم گرفته تا در برابر جامعه انقلابی دست به اقدام هنجارشکنانه‌ای بزند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸۰
در انتظار بررسی: ۶۴
انتشار یافته: ۱۳۱
در بیانیه مشترک چین و عربستان آمده است ؛

ایران با آژانس انرژی اتمی همکاری کند و از دخالت در امور داخلی سایر کشورها پرهیز کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
عربستان قیام مردم بحرین را سرکوب وچند سال است که بمب سر مردم یمن میریزد و بچه ها را می کشد،عجب دنیایی است ،ناشناس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
دنیا امروز به شکلی در آمده که نمی توان بک بقالی را با استفاده از چرتکه اداره کرد. مملکت که دیگر جای خودش را دارد!
نمی توان جلوی اینترنت و شبکه های اجتماعی را گرفت. هر پلتفورمی هم داشته باشید تنها گروه یا شاید اقلیتی از مردم جذب آن خواهند شد و می شود خودگویی...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
میزان حداکثر ۲۰ درصدی جذب مخاطب شما در سیمای میلی تان
نشان میدهد که ادعای طائب یا از روی مزاح و مطائبه است

و یا از روی نا آگاهی میباشد
جالب است اکثر مسئولین کشور برای اینکه صدایشان شنیده شود به توییتر روی آوردند و بعد صحبت از پلتفورم داخلی می کنند. پلتفورم که داریم چرا استفاده نمی کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
چون کسی به پلتفورم داخلی محل نمی ذاره عزیزم. آدم میره جایی حرف می زنه که کسی هم توش باشه!
کاش اقای احمد خاتمی بجای تشکر ، ابراز تاسف میکرد از این باب که جوانان این وطن اینگونه در دام تحریک شبکه های معاند می افتند و این می شود سرنوشت نافرجام یک جوان ناکام
بیخود نیست ریال بی ارزش ترین پول جهان شد . این همه شاهکار داریم!!!
سلام
روزی می رسد که آمریکا دست خود را به سوی افغانستان دراز می کند که این چند نفر آمریکایی را به کارگری می گیری، ، برادران روزی می رسد که آمریکا کاسه گدایی سمت افغانستان دراز می کند آن روز زیاد دور نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
شما فیلم های تخیلی زیاد نگاه میکنی هموطن !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
ان شاءالله
آن روز حضرت مهدی ظهور خواهد کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
ببین روزی که امریکا کاسه گدایی دستش بگیره مطمئن باش که در دنیا فقط یک کشور خواهد بود که باز هم امریکاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
ایشان به طعنه این را نوشتن دوستان چرا جدی گرفتید و منفی دادید؟!
به طائب بگین

تو دلیل اخراجت از وزارت اطلاعات را بگو، اظهار نظر در مورد مسائل پیشکش
طائب هم یکی مثل حسن عباسی

که حرفهاشو کسی به عهده نمیگیره
از سخنان مسؤولین می فهمیم که ایران آزادترین کشور جهان است
خوش باشید
علم‌الهدی: زنانی که عمدا کشف حجاب می‌کنند با شبکه‌های معاند ارتباط دارند!!!
خواهش میکنیم واقعیت هارو ببینید ، قبل از اینکه بیش از این دیر بشه!
اگر هم به صورت مستقیم همکاری نکنند باید گفت تحت تاثیر مستقیم آن ها هستند و باید محکم جلوی این ها ایستاد
در مورد آن اعدامی هم آمریکا نگران مزدوران شده که دستشان خالی دارد می شود در آشوب ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
تو فصل سرد ساندیس نمی چسبه
مسيوليني كه در قبال حرفها و اعمال خود مسيول نيستند و هر ان چه بخواهند به زبان مي اورند ،
به امید روزی که جناب طائب برای کل دنیا تصمیم گیری کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
قرار است کاخ سفید را حسینیه کند
رضوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
چه شود...
خدا را شکر!!که یک جمعه ی دیگر زنده بودم و بیانات گهربار ائمه ی جمعه خصوصا اعلم الهدی و احمد خاتمی را به گوش جان شنیدم.
چگونه پس از واقعه اسفناک شیراز مجددا آقای طائب آفتابی شدند ؟؟؟ ایشان هم مانند خیلی از مسئولین دیگر همچوم مرحوم رستم قاسمی تا آخرین نفسها مسئولیت را رها نخواهند نمود / خداوند عاقبت همه ما را ختم بخیر نماید انشاالله
اگر چند نفر دیگر از لیدرهای اغتشاشات و تعرض به مردم معدوم بشوند مثل همین مورد کل این بساط برلی همیشه جمع خواهد شد و زنده انقلاب رویای براندازی را به گور خواهد برد با همین قاطعیت و استواری باید قوه قضائیه ادامه بدهد و با دشمنان مردم و نظام مماشات نکند
پاسخ ها
بهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
تا الان شده بجای کلمه جمع کردن , کلمه حل کردن بکار ببرید
همیشه میخاستین مشکل رو جمع کنید هیچ وقت نخاستین حل کنید
مطمئنید که دکتر؟؟؟؟!!!!زاکانی شهردار تهرانه؟؟؟به نظر میرسد وزیر امور خارجه ی ایرانه!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
حیف نیست از توانایی های ایشان در همه زمینه ها استفاده نشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
ایا میشه با ریاضی 3.75 ولی با سعی و تلاش وافر انیشتین شد
مردم سخت درگیر مسائل اقتصادی هستن و امامان جمعه سخت درگیر حجاب شما خودت ببین فاصله مردم و مسئولین کجا تا کجاست
بدل من موند به فساد و رانت ورود کنن
یک مسئله غیر مرتبط با مسائل روز : آقایان بجای آنکه مهریه را بر اساس نرخ روز طلا تقبل فرمایند میتوانند در شرایط ضمن عقد نرخ رشد مهریه را معادل نرخ تسهیلات بانکی قبول کنند چرا که تنها چیزی که در 20 سال اخیر ارزانتر شده و گرانتر نشده نرخ تسهیلات و سود بانکیست چرا که طرف مقابل جیب ملت است " سپرده های سرگردان مردم "
اقای خاتمی . بزودی در دادگاههای اروپا همه ی شاکیان ازپولهای بلوکه شده ی ما غرامت می گیرند ...
آقای طایب بهتر نیست در این موقعیت حساس حرف ...نزنید؟
خبرگزاری فارس! اگر شمردن بلدی بشمر ببین چند تا از مرفهین بی درد شمال شهر نشین مسئولان هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
لطفا شما برای مسائل ریاضی لاینحل و سخت به سایت های مربوطه مراجه کن
حناب اقای خاتمی انشالله که حکم اعدام معترضان براساس افکار عمومی وفشار نباشد بنظرم حکم شکاری زود وبراساس افکار عمومی صورت پذیرفت چه خوب بود تمام مازین دینی وانسانی وقضایی را رعایت ولو دشمن ماباشد
جناب اقای طائب این حرف که چه عکسی منتشر شود وچه عکسی منتشر نشود یعنی همان حرفی که روحانی درمناظره زد که اگر این تفکر به قدرت برسند خیابانهارا دیوار میکشند مهر تائید میزند
اینقدر اقتدار ندان که یک حکم ساده و قانونی و مشخص رو اجرا کنه .بخاطر همینه که هرنوع فساد رواج پیدا کرده . اگر پلیس آمریکا بود همونجا تو خیابون گردنشو زیر پا نگه میداشت تا خفه بشه. بابا اگه شماها توخانوادتون قمه کشی و تهدید طبیعیه و عادت دارین ما هنوز عادت نکردیم یکم احساس نا امنی می کنیم طرف بیاد با قمه جلو زن و بچمون مارو خف کنه بگه این وری هستی یا اونوری ! باید قبل اعدام همین سوال از خودش می پرسیدن.
صدا و سیما آباد کردید بسه. پلتفرمها پیشکش!
زاکانی نکنه آمریکا با دیدن امثال تو به این نتیجه رسیده است
برو بکارت تو‌شهرداری برس
دوره شبکه معاند و دشمن و قائم کردن کم کاری پشت اینها تمام شد برای نسل جدید بیشتر شبیه جوک است
اقای طائب اون روز هر وقت باشه شک نکن که فقط و فقط مختص پلتفرم های داخلی خواهد بود.
آقای طائب مگه ۴۳ سال تو صدا و سیما شما تصمیم نگرفتید عکس و صدا و نظر چه کسی اعلام بشه
نتیجه اش چی شد ؟
بهتر نیست معقولانه تر تصمیم بگیرید
اینکه چطور ملت به مرگ روزانه چندین نفر بخاطر کرونا،تصادف،آلودگی هوا،بیماریها و.... هیچ واکنشی نشان نمیدهن اما بخاطر مرگ مشکوک یک دختر نزدیک سه ما درکشور آشوب میشه و بخاطر اعدام یک اغتشاشگر دوباره در آتش فتنه دمیده میشه واقعا جای بررسی و حل ریشه ای مسئله داره،حالا متولی این کارکیه درکشور و وظیفه روشن نمودن ملت بعهده چه کسی هست که مردم هم ازش حرف شنوی داشته باشن جای سواله،اینکه یک ملت خیر و صلاح خودشو تشخیص نده و به سمت نابودی خودش قدم بزاره،به نظرم همه تریبون دارها و همه اونهایی که شنونده ای دارن باید دقیق و هوشمند و مداوم پای کاربیان،قابل قبول نیست که یکی مثل مصی علینژاد روزانه چندین استوری و سخنرانی و جلسه و مصاحبه بده بیرون در راستای اهداف شیطانی خودش اونوقت رئیس صدا و سیما و وزیر فرهنگ و امثالهم...ما حتی صحبت کردن بلد نباشن تا چه برسه به اینکه نفوذ کلامی در مردم داشته باشن ،چرا مهره چینی دشمن باید بسیار قوی تر و فعالتر باشه؟! !کجای کارایراد داره؟!!!
پاسخ ها
و ب ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
همین که خودت رو در برابر ملت مقایسه میکنی خودش جای شکر داره
آقای علم الهی این عبارت( سازمان یافته) رو دقیقا از چه نهادی دریافت کردید؟
زاکانی اگه به هر دلیلی شهردار شدی،به کار خودت برس.کار خودت رو نمیتونی انجام بدی و یقه امریکا و دنیا رو چسبیدی؟؟!!
چه شده که طائب هر روز در رسانه هست؟!
حالمون به هم خورد از این اخبارتون
اقا کسی فهمیده که تا حالا مسئولین ما که مریض میشن و میمیرن بیماریشون چی بوده و کدوم بیمارستان بستری میشن و کجا زندگی میکنن و الا ماشاالله.مثلا رستم قاسمی چطور شد که یهو در عرض مدت کوتاهی به دیار باقی شتافت؟بیماری مسئولین هم خط قرمز و راز بزرگ است؟
جامعه ما به اندازه کافی التهاب دارد خواهشاً امام جمعه ها در بیان مطالب آرامش را جایگزین تهدید و ارعاب نمایند
زاکانی لطفا مرجع این خبر را اعلام کند .؟؟؟؟

مضافا به اینکه مردم تهران از شما انتظار داشتند ، تا در رشته

پزشکی هسته ای که هزینه اترا پرداختند کار کنید

حالا که توجه نکرده و شهردار تهران شده اید ، حداقل با کمک

مشاوران تحصیلکرده واقعی مجرب و دلسوز و وطنپرست به

امور جاری شهرتهران برسید و دست از تفسیر عجیب اخبار

سیاست خارجی بردارید

که برای مردم ، نه آب میشود و نه نان و گوشت و مرغ و تخم مرغ و شغل و مسکن و ازدواج و فرزند اوری جوانان. وووو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
عمرا اگر اون از پزشکی هسته ای کلمه ای بداند..همه درسها را دوستان برایش در ترم تابستانه پاس کرده اندv
ضمن تسلیت شهادت مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه بلوچ و سنی و طرفدار نظام اسلامی. امیدوارم مولوی عبدالحمید نیز به عقل آمده
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
الان تهدید کردی شما؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یا داری نصیحت میکنی
آقای دژکام امام جمعه شیراز فراموش نکن که در کشور ما زنان حق ندارند قاضی و رئیس جمهور شوند همچنین مجاز نیستند دوچرخه سواری و موتور سواری کنن!! اول همین مسائل جزئی را حل کن و
“آنتونی بلینکن: اعدام محسن شکاری برای ما تکان‌دهنده بود”!

در آمریکا طرف دو دستش را هم بالا بگیره درجا چهارتا خشاب درش خالی می کنند و اصلا کارش به دادگاه و قاضی نمی کشه و در ۹۹ درصد موارد هم پلیس خاطی را میفرستند مرخصی با حقوق و چهار روز بعد برمی گرده سر کار. اون ۱ درصد هم دیگه انقدر فیلم و مدرک بوده و تطاهرات شده که مجبور میشن مرخصی بدون حقوق بفرستند. یک در میلیون ممکنه پلیس مقصر شناخته بشه.

طرف مثل اینها قداره به دست به پلیس و نیروهای امنیتی حمله کنه ارتش و اف بی آی را میارن تا تمام خانواده و دوستان و همکاران طرف را بازجویی نکنند ول کن نیستند. حالا برای ما شلوغ بازی در آوردن.
متأسفانه
هیچ یک از مطالبات مردم را
دولت شکست خورده رئیسی نمی تواند برآورده کند.
استعفای رئیسی باعث می شود که زمینه برای آشتی ملی و برگزاری انتخابات آزاد فراهم شود.این تنها راه از بن بست خارج شدن کشور است.
آقای احمد خاتمی برای اغتشاشگر حکم اعدام دادید حالا بگو برای معترضین چه کردید سه ماه گذشته؟!
آقای طائب منتهای آرزوی شما اینست که بتوانی در همه فضای مجازی سانسور کنی؟!! چرا آرزو نمی کنی که با استفاده از فضای مجازی دنیا را مجاب کنی؟!
خیلی از مردم نگرانند همون محدودیتهایی که در درون کشور هست مثل بحث حجاب، در فضای مجازی هم اعمال بشه. در واقع فضای مجازی یک راه بود برای کاهش محدودیتها. اگر مسئولان این محدودیتها رو در پلترفمهای داخلی کاهش بدن، مردم مشکل خیلی کمتری با این پلتفرمها خواهند داشت.
زاکانی فکر میکنه امریکا بخاطر قدرت نظامیش ابرقدرت شده پس ما هم نزدیکه ابرقدرت بشیم! غافل از اینکه قدرت امریکا در اقتصادش هست و برای همین در هرکونه تحریمی همه دنیا حتی چین و روسیه ازش تبعیت می کنن.
آقای خاتمی اگر اختلاسگران را اعدام می کردید امروز لازم نبود جوانان کاری بکنند که برای قوه قضائیه زحمت بشود بابک زنجانی مهدی جهانگیری مهدی هاشمی خاوری وصدها اختلاسگر دیگر در فولاد صندوق فرهنگیان وبانکهاو..
کله پاچه غذای سنگینی هست و برای قبل از ظهر جمعه پیشنهاد نمیشود مگر اینکه بعدش بخوابید والا کم خوابی همراه با غذای سنگین موجب عدم‌ تمرکز می‌شود
«طائب: روزی می‌رسد که ما در پلتفرم‌ها مشخص می‌کنیم عکس چه کسی منتشر شود و چه کسی منتشر نشود»
این روز ممکن است فرا برسد ولی قطعاً روزی فرا نخواهد رسید که افرادی چون شما در یک فضای رقابت آزاد بتوانید گوی سبقت از یکی دیگر ببرید و برای همین هم بازی در میدان بدون رقیب را ترجیح می دهید.
این قدر لاف . لوف نزنید قطر داره جام جهانی را برگزار می کند آن هم به بهترین شکل . کشور دو میلیونی میزبان دو میلیون تماشاچی فوتبال .
تابناک جان بهتره شما هم جمع کنید برید دنبال کار دیگه
مردم دیگه حوصله خواندن ....ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
:))
آقای صالح آبادی دلار به ۳۷ هزار رسیده سکه به ۱۷ میلیون و پانصد تو داری برای ملت جوک میگی ؟؟ شما خیلی روزهای تاریکی در پیش ملت خواهی گذاشت ، همتی خوب پیش بینی کرد که کمتر از یکسال مول ملی بی ارزش ترین مول دنیا خواهد شد ؟؟
آقای رییسی باز هم رکورد زدی بی ارزش ترین پول در دنیا به ایران تعلق گرفت جناب . .. بیدار شو ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
فرمودند شانس اوردیم ما رییس جمهور نشدیم که دلار بشود ۵۰۰۰ تومن
آقای رییسی با این تورم حقوق ریز ۲۵ میلیون گدایی لازم داره برای زندگی کردن ، تو رو به مقدسات قسم رها کن این قدرت رو که داره به نابودی ملت منتهی میشه ،
سکه ۱۸ میلیون ، آقای رییسی رها کن
گویا چین و عربستان بیانیه مشترک بر ضد ایران دادند؟ راسته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
بعله
این تهدیدها بعد از حضور دولتیها در دانشگاهها و شنیدن صدای بخشی از مردم معترض اتفاق می افته.
رجز خوانی نکنید مملکت را مثل کشور قطر بسازید کشور دومیلیونی میزبان دو میلیون تماشاچی فوتبال است تصور کنید فقط تامین آب برای این جمعیت چگونه انجام می شود بقیه مواردپیشکش.
با کمال احترام شما قسمت پفک رو ثابت نگه دار نمی‌خواد کنترل پلتفورم انجام بدین! مسائل کشور‌ باید طبقه بندی بشه و پله پله حل بشه کنترل پلتفورم و تعیین و تکلیف برای جهان مرحله آخره
احمد خاتمی: از قاطعیت قوه قضائیه تشکر می‌کنیم که در همین روز‌ها اولین اغتشاشگر را به حکم قانون پای چوبه دار فرستاد؟؟؟؟
با این کارهای به ظاهر قانونی ، مشکل حل نخواهد شد.
همه خبرها یا تهدید هستند یا تحریم.
چین و عربستان خواستار اطمینان از صلح‌آمیز بودن برنامه اتمی ایران و عدم مداخله در کشورهای منطقه شدند
باز خدا پدر آقای طائب را بیامرزد که حقیقت را می گوید و مثل بقیه صحبت از آزادی در اینترنت ملی نمی کند و نمی گوید می خواهیم ملت در امنیت باشند و قصدی جز سالم سازی نداریم و....
خدا رو شکر که دانش مدرن و تکنولوژی بدست افرادی مثل طائب نیفتاده تا پلتفرم‌ها های دنیا رو مدیریت کنند
طائب جان احیانا با سخنی در باب برادران چینی که علیه ایران با آل سعود و وهابیون زبان درازی کرد، صحبتی نداری!!!!؟؟؟؟؟
خوب نگرانی دقیقا از همین نگرش آقای طائب است .
آزموده را آزمودن خطاست
جناب زاکانی میشه این سند بدیل بودن ما برای آمریکا را با زبان اصلی منتشر کنید ما هم ذوق کنیم ؟!
یک وقتی هم رفسنجانی می گفت ماهواره به عمر من و شما نمی رسد تا زنده بود ماهواره آمد و انترنت و شبکه های اجتماعی هم آمد و گسترش یافت و خود او استفاده می کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
جناب طائب همین آرزوهای عجیب و نشدنی شماست

که کشور و مردم را به اینجا کشانده که هستیم!؟

گسترش اینترنت در دنیای بدون مرز اطلاعات و اتحاد

و یکپارچگی انسانها ، دنیا را به یک دهکده جهانی تبدیل کرده است

آرزوهای اینچنینی ،حتی به زبان آوردنش هم به شوخی

خنده داری تبدیل شده است و از عدم شناخت تان از دنیای واقعی و انسانهایی ا
ست که در آن زندگی میکنند حکایت دارد
آیا علی دایی، فارغ التحصیل شریف، آقای گل جهان خوبه وزیر ورزش باشه؟
آیا اصغر فرهادی، برنده اسکار خوبه وزیر فرهنگ باشه؟
آیا عادل فردوسی پور، خوبه رئیس صدا و سیما باشه؟
آیا دکتر فیروز نادری، مدیرکل اکتشافات منظومهٔ شمسی (ناسا)، خوبه رئیس سازمان هوا فضا باشه؟
آیا دکتر شفیعی کدکنی میتونه رئیس فرهنگستان زبان و ادب پارسی بشه؟
آیا پیر امیدوار، بنیان‌گذار و رئیس بزرگ‌ترین سایت خرید و فروش آنلاین جهان با نام eBay می تواند وزیر بازرگانی باشد؟
آیا پروفسور مجتبی شمسی پور انتخاب شده به عنوان برترین دانشمند جهان می تواند وزیر علوم باشد؟
آیا هومن مغراضی میلیاردر ایرانی تحصیلات آکادمیک دانشگاهی، موفق به کسب مدرک های معتبر در زمینه تحلیل گری بورس جهانی، همچون CIMA (تحلیل فاندامنتال) و CFTe (تحلیل تکنیکال)، می تواند رئیس سازمان بورس باشد؟
آیا امید کردستانی معاون بازاریابی گوگل می تواند وزیر ارتباطات باشد؟
آیا دکتر انوشه انصاری مهندس الکترونیک از دانشگاه جورج واشنگتن، موسس و مدیرعامل دو شرکت فناوری مهم و موفق به نام‌های «Telecom Technologies» و «Prodea Systems» و کارآفرین برتر آمریکا در سال 2000 می تواند وزیر صنعت باشد؟
آیا دکتر کاوه مدنی دانشمند رئیس موسسه محیط زیست، آب و سلامت سازمان ملل می تواند وزیر کشاورزی، آب و محیط زیست باشد؟
آیا محمدهاشم پسران دارای دکتری اقتصاد از دانشگاه کمبریج، استاد تمام بازنشسته دانشگاه کمبریج، صاحب کرسی عالی اقتصاد جان الیوت در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و عضو پژوهشی پیوسته کالج ترینیتی، کمبریج است می تواند رئیس بانک مرکزی باشد؟
بقیه را شما بگید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
نه هیچکدام اینها نمی توانند!!!! بخاطر اینکه در کشور ما اولویت چیزهای دیگری است!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
از این شخصیت های برجسته که در تمام دنیا پراکنده هستند زیاد داریم ولی ما را همان حسن عباسی بس!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
حافظ می فرماید:
سال‌ها دل طلب جام جم از ما می‌کرد
آن چه خود داشت ز بیگانه تمنا می‌کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
ایکاش میتوانستم به تعداد ۸۴ میلیون لایک مثبت به

این نطر عالی دلسوزانه و انتخاب و شناخت و گلچین

زیبا از ستاره های پر افتخار این سرزمین به شما بدهم

قطعا با گماردن مسئولیتها به این نوابغ ایران دوست

و با حمایت و پشتیبانی مردم ، میتوانیم بسیار زود به

بلند ترین مقامها در منطقه و جهان نائل شویم و تمام

اشتباهات و عقب مانده گی ها را بسرعت ولی با زحمت

بسیار زیاد در بین کشور و مردم ایران عزیز را جبران کنیم
انشاالله
ناشناس
| Japan |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
یک کلام بفرمایید تمام ارکان مملکت را بدهیم دست کسانی معتقد به لیبرالیسم فاسد امریکایی و غربی هستند و فاتحه مملکت اسلامی را بخوانیم تا امثال شما خوشحال باشید اگر بنا به همچین چیزی بود که شاه ملعون و دولتهایش همین بود چرا مردم مسلمان ایران انقلاب کردند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
در جواب دوست ناشناس که میگن : یک کلام بفرمایید تمام ارکان مملکت را بدهیم دست کسانی معتقد به لیبرالیسم فاسد امریکایی و غربی هستند و فاتحه مملکت اسلامی را بخوانیم تا امثال شما خوشحال باشید اگر بنا به همچین چیزی بود که شاه ملعون و دولتهایش همین
بود چرا مردم مسلمان ایران انقلاب کردند ؟
جواب : مردم برای استقلال ،آزادی ، جمهوری و اسلام
انقلاب کردند .
مردم برای رهایی از بی عدالتی ، تبعیض و فقر انقلاب کردند
مردم برای حاکمیت بر سرنوشت خودشان قیام کردن
مردم برای جلوگیری از حکومت شاهنشاهی و مبتنی بر رای اکثریت و شایسته سالاری قیام کردن و .....
سیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
اگر شایسته سالاری در مملکت حاکم بود باید این افراد بودند. واماپرفسور سمیعی بعنوان وزیر بهداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
مریم میرزاخانی عبدالکریم سروش نیما حامد ارکانی ... من تو دانشگاه دوتا همکلاسی داشم یک بیشتر امتحانات را سر جلسه 20 می گرفت الان کارمند معمولی ..... شده فوق لیسانشو تو شریف هم شاگرد اول شد ولی اون یکی دیگه که من تو هیچ کلاسی ندیم مدیر عامل ... خراسان شد یکی از ثروتمندترین شرکتهای
خاورمیانه این شرکت بزرگترین اشتباه مهندسی سه ده گذشته را انجام داد و بی ابروی بزرگی به بار اورد
افراد ناشناس دیگه نه؟
امریکای جنایتکار بگویید تونمیخوادازماایرادبگیری برو با قاتل خاشقچی پول بگیر وساکت شو بروجنگ یمن را اسلحه نده وحمایت کاوهای شیرده نکن توخودت عامل کشتن بشریتی جنع کن خدالعنتتان بفرمایند.حق خون مظلومان وشهید سلیمانی همجنان ترامپ رارسواکرد همه ظالمان رانابود میکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
از بیانات شیوای !!!؟؟؟

حاج حسین رفیق شریعتمداری کیهان
احمد خاتمی: از قاطعیت قوه قضائیه تشکر می‌کنیم که در همین روز‌ها اولین اغتشاشگر را به حکم قانون پای چوبه دار فرستاد

با این صحبت ها و نظر هاتون خشم مردم بیشتر میکنید
هیهات من الذله ....
درسته آقای طائب از همون اول هم معلوم بود بیشتر افراد را ممنوع التصویر کرده بودید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
از کسی که دهه ها فرمانده اطلاعات سپاه بوده

بعید است که اینقدر از واقعیات جهان امروز بی اطلاع

و کم اطلاع باشد !!!؟؟؟
اقایان این حرفها فقط مردم را عصبانی تر می کند. مدتی سکوت کنید بد نیست
سهم ما از زندگی یه تکه نون بود که اونم با این همه اشک و آه دیگه از گلومون پایین نمیره
اقاى طائب چه بى ملاحظه دم از سانسور و خود كامگى مى زنند
تو رو خدا اعدام رو متوقف کنید. اعدام دیگه قابل برگشت نیست . نکنید اینکار رو . قبوله اشتباه کردند بفرستینشون حبس ابد
من متوجه نشدم که طائب چی گفت؟
بسیار برخورد قاطع و پشیمان کننده قوه قضائیه قابل تقدیر است اگر به همین نحو برای مدتی انشاالله عمل بشود و تعداد قلیلی از این قبیل اشرار و دشمنان مردم و انقلاب معدوم بشوند این بساط فتنه برای همیشه جمع میشود و کسی دیگر جرات نمیکند نظام را به چالش بکشد
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
احق با شماست! اليته به شرطي كه با اختلاس گران و دزدها و افرادي كه اين همه توي بورس به مردم صدمه مالي زدند هم به همين قاطعيت برخورد شود و مسوولين ناكارامد رو پاسخگو مي مردند.متاسفانه افرادي مثل شما ريشه اين مشكلات رو يا نمي بينيد ويا مي بينيد و خودتون رو به اون راه مي زنيد.
یعنی این بنده خدا روزی مسئول اطلاعات سپاه یوده
با این طرز فکر طائب فقط تصویر خودش رو اجازه انتشار میده و‌لاغیر.
درک حرفای دکتر عباسی کار آدم های بیسواد نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
متاسفانه جوابتو بدم منتشر نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
باز برگردیم دانشگاه سه واحد ادبیات فحاشی بخوانیم ... معلومه ادم با سواد ندیدی
نکنه طایب وزیر ارتباطات و علم الهدا وزیر ارشاد شده اند.
کنترل تورم و ساخت مسکن شعارهای انتخاباتی بود
با آمار بگویید الان چقدر پیشرفت داشته است
اغتشاشات عده ای بی حیا و مرفه بی درد و عده ای گوش به فرمان اینترنشنال و ... حواس ما را پرت نکرده است
وظیفه حکومت عمل به وعده هایش است
تورم و اجاره مسکن تاب و توان ما را گرفته است و اگر حل نشود پشتوانه مردمی آسیب میبیند
نصف سال تحصیلی مدارس این مملکت بدلیل آلودگی هوا تعطیل است آقای طائب در فکر ایجادمحدودیت برای مردم است .آقای خاتمی تشویق به اعدام می کند علم الهدی هم به دوتار مو گیر می دهد و شریعتمداری هم برطبل دشمن دشمن می کوبد .خدایا فرجی..
آقایان به جای این حرف های یک من دو غاز که بیشتر سرکاری و مشغول کردن ذهن عوام است به فکر اقتصاد مردم باشند فاصله درآمد و هزینه بدجوری فاصله دارد
متاسفانه همه هزینه ها مرتبط با ارز است اما درآمدها ریالی و حالت معکوس و منفی دارد

آیا مشکل از کجاست آقای ایکس و آقای رئیس جمهور و تیمش و قوه قضائیه و مجلس و شهرداری ها که همه دلسوز هستند و می خواهند کشور درست شود پس مشکل از کجا است؟؟

ما کمبود نداریم ما عدم توازن داریم ما جاده می سازیم اما گوشه ای از جاده چاله و چوله دارد ما خرج می کنیم اما تعادل و توازن در کار نداریم ما ادعای مبارزه با استثمار داریم اما راه و روش درست مبارزه را بلد نیستیم و نه زمان شناس هستیم و نه حسابگر هستیم
ما دین و ایمان داریم و اعتقاد راسخ هم داریم اما نمی دانیم که از دین چگونه استفاده کنیم و کجای دین درست است و کجایش انحراف دارد
مشکلات مدیریتی کشور نه یک شبه ایجاد و یک شبه حل می شود
فرهنگ سازمانی و مدیریتی کشور در طول زمان تخریب شده است
فرهنگ پیدا کردن آشنا و کانال زدن و لابیگری از همان ابتدای انقلاب رشد و به درخت تنومند تبدیل شد تا جایی که در بیمارستان و در هر سازمان که مشکل اداری داشته باشید در بانک تا آشنا نداشته باشید کارتان راه نمی افتد
مسئولین رده بالا چون لب تر می کنند همه کارشان را براحتی راه می اندازند خبر ندارند که مردم از گرفتاری های سازمانی چه می کشند
کسانی که در بالا مسئول برنامه ریزی و تئوری سازی کشور به خصوص اقتصاد هستند نگاه پنجاه و صد ساله ندارند و نگاه فرهنگی ندارند نگاه سلسله مراتبی ندارند تخصص کافی ندارند و حتی از کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس هم در اقتصاد و سیاست ضعیف تر هستند و از نتیجه کار آنها و ارزش پول آنها می توان موضوع را فهمید
آیا چند سال طول می کشد تا افرادی جایگزین آقایان تئوریسین اقتصاد و استراتژی فعلی شوند که نگاه وسیع و تخصصی داشته باشند و بفرض تغییر چنین افراد به ظاهر دلسوز اما کارنابلد چند سال طول می کشد تا فرهنگ سازمانی و زیربنای اقتصاد درست شود؟
نه خودمان بلدیم و نه اجازه می دهیم کاربلدان بیایند و درست کنند
آقایان ائمه جمعه و عوامل تحت امرتان دلار 38000تومان ریال ...؟
درپاسخ به این خبر:
طائب: روزی می‌رسد که ما در پلتفرم‌ها مشخص می‌کنیم عکس چه کسی منتشر شود و چه کسی منتشر نشود.

جناب آقای طائب اینقدر در قالب پیش بینی آینده تهدید نکن .
"به من اطلاع داده‌اند زنان بدحجابی که در خیابان عمدی کشف حجاب می‌کنند، نه یک مساله فردی بلکه یک شبکه به هم پیوسته اند که مستقیم با شبکه‌های معاند و گروهک‌های نفاق ارتباط دارند".
این همه اطلاعات دقیق رو از کجا میارین؟
اهل سنت سیستانو بلوچستان انقدر نجیب هستند که اسم مسجد شان را امام حسین گذاشته اند .
از علی أموز اخلاص عمل .
شما رو به خدا قسم يه سفر اين آقايان طايب و زاكاني و خاتمي رو ببريد دور دنيا يه چرخ بديد تا اين هم حرفهاي نسنجيده نزنند. آخه زاكاني تبلت و لپ تاپي كه استفاده مي كني هردو آمريكايي اند. ميكروفوني كه توش صحبت مي كني يا آمريكايي با آلماني يا استراليايي هست، خودت در فاصله ٥٠ كيلومتري دفترت نمي دونستي چه خبره و ناساي آمريكا اومد بهت گفت كه اونجا چه خبره! آيا ايشون مي دونه ١٠٠٪؜ شبكه اينترنت بين المللي از تجهيزات سيسكو كه آمريكايي هست تشكيل شده، آيا ايشون تصاوير 8k مريخ و كههكشان رو ديده ، ايشون مي دونه استارلينك هر هفته اي ٥٠ ماهواره مخابراتي/اينترنتي به مدار مي فرسته. با چه استدلالي داريد اين حرف هاي نسنجيده رو مي زنيد. ؟اين حرف هاي چيپ و نسنحيده و دور از واقعيت مسوولين كشور بسيار نااميد كننده هست براي اون قشري كه واقعا به عمق پيشرفت آمريكايي ها در همه زمينه ها پي برده اند و باهاشون سروكار دارند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست